Tony's Chocolonely zegt: Culture first.

🙌🏽Mensen staan in de rij om hier te werken ('Laat mij maar vegen!'), ze groeien als een gek, brengen een maatschappelijke verandering teweeg én ze zijn superleuk en lekker!

Als Tony’s Chocolonely over cultuur praat, moet je echt even opletten. Dat deden wij en kregen de inside scoop van Tony's People & Culture Champion Sophie Dopheide. Een paar van haar tips:

Wees echt.

Heb een super heldere missie

Vertaal deze in ieder aspect van je cultuur

Creëer tradities.

Ga er continu mee aan het werk en laat het leven!

2,3 miljoen kinderen werken in wat Tony moderne slavernij noemt waarvan 90% in gevaarlijke omstandigheden. Dit is wat Tony verandert en dit is waar jij aan bijdraagt wanneer je voor Tony kiest. En voor een van de ontzettend lekkere gezellige repen natuurlijk. Donkere melk is mijn personal favorite, mmmmm.

Een van de tradities: Iedere keer wanneer Tony een nieuwe reep lanceert vieren ze dit met een iconische Estafette Reep 🏃‍♂🏃‍♂(keihard rennen met chocola, love it) Wat een goed ritueel om los van kwartaaldoelen en cijfertjes je team te motiveren om te blijven innoveren!

Check www.marketingschmarketing.nl/culture 💜