Betekenisvol marketingproject op de agenda voor 2024?

Nu open: Dien vrijblijvend een aanvraag in voor campagnes, branding, content en merkstrategie.

Goodbye Stranger

Filmmarketing gedreven door content.

Merk Fotografie

Content Driven Campaigns

Van generiek naar specifiek

Waar het bij de meeste filmmarketing draait om het pushen van de trailer naar een doelgroep, zochten Gusto Entertainment en Topkapi Productions naar een andere route. Want hoe bereik je eigenlijk die groep mensen voor wie de film is gemaakt? Marketing Schmarketing stapte in met een frisse blik. We wilden de eigen verhaallijnen van de film naar voren brengen en het publiek in verschillende niches betrekken om authentieke betrokkenheid en enthousiasme te creëren.

Verhaallijnen X publiek

Goodbye Stranger heeft alles. Amsterdam, millennial struggles, hotness en seks, feesten om carrièrekeuzes te vergeten, muziek, prachtige styling, relaties, 20 somethings met een queer tintje en mensen die je totaal niet begrijpen als je net het leven aan het uitzoeken bent. Bij het ontwikkelen van onze strategieën kijken we naar wat er al is. We ontdekten hoe deze verhaallijnen kruisen met thema's die relevant zijn voor de verschillende niche doelgroepen. Dit resulteerde in meer in depth content die mensen graag aangeboden krijgen tijdens het scrollen.

Content content content

Een door inhoud gedreven campagne, dat is de strategie. Niet focussen op wie bereikt kan worden, maar meer diverse manieren verkennen om content te creëren die een publiek echt kan vermaken en boeien. Daarom moesten we een concept bedenken, produceren en bewerken voor een contenthuis van meerdere niveaus. In plaats van de gebruikelijke 3-5 film toevoegingen hielpen we het team meer dan 100 video's van hoge kwaliteit te produceren, op maat gemaakt voor hun publiek. Inhoud is de sleutel, vooral met een persoonlijke benadering die zich richt op de individuele behoeften en interesses van een breed potentieel publiek.

Hello stranger, you look familliar.

Een next level social campaign moet een identiteit hebben die direct herkenbaar is als verlengstuk van de stijl van de film zelf. De ontwerprichting die we voor deze campagne creëerden, werd een praktische leidraad voor het creatieve productieproces, van het plezier op de set tot de formats voor de montage.

Specifieke wensen voor je merk? Stuur ons direct een bericht.