Agency diensten van Marketing Schmarketing.
Het is onze rol om een brug te zijn tussen creativiteit en business. Marketing Schmarketing heeft overzichtelijke diensten en producten voor strategie, concept en productie.
Deze klanten gingen je voor
Modellen en systemen worden gebruikt om onszelf en de wereld om ons heen beter te begrijpen. Voor merken is het verzamelen van details essentieel om te weten hoe ze het beste kunnen communiceren met de buitenwereld. Een model dat vaak wordt gebruikt is het archetype-model van Jung. Bij Marketing Schmarketing maken we veel gebruik van dit model bij het ontwikkelen van merkstrategieën en campagnes.
Afgelopen maand vond het Queer Intimacy Festival plaats. Een festival gebouwd rondom de foto-expositie van het Intimacy Project, dat het perspectief op intimiteit uitdaagt, barrières doorbreekt en het gesprek opent.
Marketing Schmarketing was aanwezig bij de openingsnacht van het festival om te ontdekken hoe intimiteit op een festival er uit ziet, en waarom het zo belangrijk is dat evenementen en plekken als deze bestaan.
In een tijd waarin het steeds meer mensen zoeken naar nieuwe relatievormen, is de trend duidelijk: bij meer individualistische keuzes hoort ook het bevragen van heilige huisjes als monogamie. Kirsten van Teijn maakt met Jaloezie is een bitch een kwetsbare en grappige voorstelling over de liefde van nu.