Betekenisvol marketingproject op de agenda voor 2024?

Nu open: Dien vrijblijvend een aanvraag in voor campagnes, branding, content en merkstrategie.

Melkmeisje

Het terugbrengen van een Nederlands icoon.

Een icoon creëren.

Sommige merken hebben een verleden dat te waardevol is om te laten liggen. Melkmeisje komt uit Haarlem en is een 140 jaar oud Nederlands zeepmerk dat in de loop der jaren haar karakteristieken verloor. Met een duidelijke visie voor het merk, stelden we voor om de authenticiteit terug te brengen.

Het terugbrengen van het meisje.

We doken in de geschiedenis van het merk en onderzochten hoe het merk zich in de loop der jaren heeft ontwikkeld. Het meisje is altijd een belangrijk element geweest en ons doel was om haar terug te brengen, op een moderne manier. We hebben haar met de hand in Delfts blauw laten schilderen en digitaal bijgewerkt om haar net zo fris te maken als het merk zelf.

Nederlands erfgoed vastleggen op een moderne manier.

Melkmeisje doet ons denken aan thuis en dat is niet alleen omdat het merk zo Nederlands is. De grote familiefles stond bij veel van onze generatie thuis en het werd onze missie dit verhaal voort te zetten. Door designelementen te integreren die de Nederlandse cultuur ademen, maakten we van het merk een Nederlands icoon.

Let's talk!